Cíle a metody
Cesta k našim cílům - formy a metody
"Největší chyba, kterou v životě můžeme udělat, je mít pořád starch, že nějakou uděláte" Elbert Hubrand
- Vzdělávání dětí maximálně přizpůsobujeme vývojovým, fyziologickým, kognitivním, sociálním a emocionálním potřebám dětí
- Vycházíme ze zkušenosti, dítě by si mělo ve školce co nejvíce věcí prožít, zažít že chyba není nic hrozného, naopak, chyba nás posouvá dál
- Respektujeme individualitu každého dítěte
- Vycházíme ze znalosti aktuálního rozvojového stavu dítěte
- Pedagogické aktivity připravujeme tak, aby probíhaly v rozsahu potřeb jednotlivých dětí
- Pro realizaci našich cílů využíváme metod prožitkového a kooperativního učení, učení hrou a činnostmi dětí
- Uplatňujeme integrovaný přístup ve vzdělávání
- Didaktický styl vzdělávání zakládáme na principu vzdělávací nabídky, na individuální volbě a aktivní účasti dítěte
- Snažíme se poskytovat takové vzory chování a postojů, které jsou k nápodobě a přejímání vhodné
- Snažíme se zakládat vše na zážitcích našich dětí
- Podporujeme radost dítěte z učení, jeho zájem poznávat nové